Specjalista ds. Obsługi Klienta

Opis stanowiska:

  • wsparcie procesu obsługi zgłoszeń mailowych od potencjalnych Klientów
  • obsługa połączeń telefonicznych  w ruchu przychodzącym
  • weryfikacja i analiza dokumentów
  • dbałość o realizację standardów jakościowych i ilościowych
  • wsparcie procesów wewnątrz organizacji
  • prowadzenie wewnętrznej dokumentacji

Oczekujemy od Ciebie:

  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów oraz budowaniu relacji z Klientami
  • dobrej organizacji pracy własnej
  • zaangażowania w wykonywane obowiązki
  • umiejętności pracy w zespole
  • doświadczenia w telefonicznym kontakcie z Klientem
  • dobrej znajomości obsługi komputera (w szczególności  pakietu MS Office – Excel)
  • podstawowa wiedza prawnicza/windykacyjna będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę – zlecenie lub umowę o współpracy
  • możliwość rozwoju zawodowego w obszarze windykacyjnym i prawnym
  • niepowtarzalną, przyjazną atmosferę pracy
  • stacjonarną pracę w godz.: 8.00 – 16.00
  • wyjazdy i eventy integracyjne
  • pyszną, aromatyczną kawę …
  • Happy Friday 🙂