Specjalista ds. Obsługi Klienta

Opis stanowiska:

  • posprzedażowa obsługa Klientów
  • informowanie Klientów o przebiegu spraw na etapie sądowym i egzekucyjnym
  • współpraca z departamentem prawnym i handlowym
  • obsługa reklamacji Klientów
  • dosprzedaż usług dodatkowych
  • dbałość o utrzymywanie bardzo dobrych relacji z Klientami

Wymagania:

  • doświadczenie w zakresie obsługi Klientów biznesowych
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność dobrej organizacji pracy
  • umiejętność radzenia sobie z trudnymi Klientami
  • znajomość zagadnień prawnych i doświadczenie we współpracy z organami egzekucyjnymi będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • umowę o pracę na pełny etat i stabilność zatrudnienia
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia
  • niepowtarzalną, przyjazną atmosferę pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego w obszarze windykacyjnym i prawnym
  • stacjonarną pracę w godzinach 8.00-16.00 w przedsiębiorstwie ukierunkowanym na stały rozwój
  • wyjazdy i eventy integracyjne